Okuduğum şeylerin altını çizmek yetmiyor.

O sihirli cümleler, benzetmeler, kitapların içinde kalıyor, kaybolup gidiyor.

Oysa çıkarıp alasım geliyor onları.

Benim olsunlar istiyorum.

Gözümün önünde dursunlar....................

Bu Blogda Ara

10 Haziran 2010 Perşembe

Super

Bilmedigin yerlerde dolasmak, cok sevdigin insanlardan bir sureligine ayri kalmak, ayarini bilmedin bir dusta yikanmak, derinligini bilmedigin bir denize girmek, hic tadini bilmedigin seyler tatmak, daha onceden ismini bile duymadigin bir yazari okumanin bizlere iyi geldigini dusunuyorum. Bunlari yapmak icin dunyanin obur ucuna gitmeye de gerek yok. Karsi kaldirimdan yuruyerek baslayabiliriz gibime geliyor.

2 yorum:

  1. Ebru, ne guzel bir yazi,alinti mi, senden mi?

    YanıtlaSil
  2. Maalesef benim değil...
    Bir yerde okumuştum..Not etmiştim..
    Ama kimin olduğunu bulamadım..

    Bende çok seviyorum bu yazıyı gerçekten...

    YanıtlaSil